Już wkrótce Tyskie dostarczy Polakom wielu sportowych emocji i miliony tematów do rozmów. Właśnie rozpoczyna się nowa kampania, która w dowcipny sposób komunikuje działania Tyskiego i przypomina, jak ważny dla mężczyzn jest sport. Czytaj więcej »
Już wkrótce Tyskie dostarczy Polakom wielu sportowych emocji i miliony tematów do rozmów. Właśnie rozpoczyna się nowa kampania, która w dowcipny sposób komunikuje działania Tyskiego i przypomina, jak ważny dla mężczyzn jest sport. Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała nowa, filmowa kampania napojów energetycznych Black. Producent – firma FoodCare przygotowała aż 30 mln promocyjnych opakowań, na których znajdują się kody umożliwiające bezpłatne obejrzenie dowolnego filmu w serwisie www.black.vod.pl. Wśród propozycji przeważa mocne, męskie kino. O promocji informować będą liczne spoty emitowane w telewizji oraz w... Czytaj więcej »
10 sierpnia ruszyła telewizyjna kampania Śniadaniowej - wiodącej margaryny do smarowania pieczywa produkowanej przez Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” Sp. z o.o. Czytaj więcej »
Wkrótce startuje silna, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa puszystych serów twarogowych Almette, w ramach nowej platformy komunikacyjnej. Działania wzmacniają przewagi konkurencyjne Almette i promują nową, racjonalną korzyść dla konsumenta: „polskie mleko i naturalne składniki”. Zaplanowanym działaniom będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle.... Czytaj więcej »
Na początku sierpnia rozpoczęła się nowa kampania outdoor’owa marki Piast – „Teraz kultowe są wzory Piastowe.” Na billboardach umieszczono specjały Piasta – Chmielowe i Słodowe - z zaakcentowanymi składnikami. Marka zaprasza również do odwiedzenia wystawy we wrocławskim Ratuszu, poświęconej historii lokalnego browarnictwa. Czytaj więcej »
„To z Piątnicy, to naturalne” – pod takim hasłem rusza właśnie ogólnopolska kampania reklamowa jogurtów dla dzieci Piątuś. Spoty, w których mamy i dzieci śpiewają o zaletach jogurtów Piątuś, zobaczyć będzie można w stacjach TVP1, TVP 2, TVN oraz Polsat od 12 sierpnia br. Czytaj więcej »
W ostatnią niedzielę wakacji, 30 sierpnia br., w Gdyni po raz drugi wystartuje Run Zero. To impreza, która łączy elementy gry miejskiej z biegiem ulicznym. Wyłącznym sponsorem Run Zero jest Warka Radler 0,0% - bezalkoholowy mix piwa i cytrynowej lemoniady. Pierwsza edycja Run Zero odbyła się 24 sierpnia 2014 r. w Gdyni i wzięło w niej udział ponad 500 biegaczy. Czytaj więcej »
Żubr nie zwalnia tempa. Właśnie rusza kolejna kampania najpopularniejszego piwa w Polsce. W nowym spocie aktywny i odpowiedzialny Żubr wkracza do akcji w najbardziej odpowiednim momencie, by po raz kolejny chronić przed niebezpieczeństwem zwierzęta zamieszkujące puszczę. Spot kończy się zabawną i dwuznaczną puentą „Wychylenie jednego Żubra daje lepszy efekt niż pozostałych... Czytaj więcej »
Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) serwis internetowy promujący dwie akcje organizowane przez markę. Jedna z nich to projekt kina letniego, w ramach którego działają dwa cykle filmów plenerowych: Akcja z Królem i Podanie od Króla. Druga sekcja serwisu towarzyszy promocji „Królewskie Rozdanie - 1000000 piw do wygrania”. Czytaj więcej »
Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru inauguruje ogólnopolską kampanię społeczno-gospodarczą na rzecz polskiego cydru. Apeluje o zmianę ustawowej definicji polskiego cydru i aktywizuje sadowników do otwierania lokalnych cydrowni. - Wierzymy, że za kilka lat będą tak atrakcyjną ofertą turystyczną, jak winiarskie szlaki w Toskanii – przekonuje Zarząd Stowarzyszenia. Czytaj więcej »
Cursor, specjalizujący się w usługach z obszaru field marketingu i e-logistyki, odpowiada za organizację akcji samplingowej dla nowego wariantu marki Desperados. Działania prowadzone są na terenie detalicznych punktów sprzedaży w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. W promowaniu piwa Desperados Nocturno w sklepach na terenie 30 miast Polski weźmie udział 200 samplerów Cursora. Czytaj więcej »
Sukces cross-promocji Cukru Królewskiego i marki Delecta w 2014 roku skłonił producentów obu marek do podjęcia decyzji o ponownym połączeniu sił. Właśnie rusza tegoroczna edycja promocji – do każdych 3 opakowań Dżemixu marki Delecta, dodawany będzie 1 kg białego Cukru Królewskiego. Czytaj więcej »
Już po raz drugi obchodzimy Europejskie Dni Produktu Regionalnego i Tradycyjnego „Trzy Znaki Smaku”. Podobnie jak w ubiegłym roku, zorganizowana z tej okazji impreza odbędzie się w Poznaniu, podczas IX Ogólnopolskiego Festiwalu Dobrego Smaku. Organizatorami jest Agencja Rynku Rolnego wspierana przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Czytaj więcej »
Dobiegł końca proces realizacji kuponów i głosowania w akcji Kupujesz Decydujesz. Każdy Klient, który w dniach 26.03-27.05. br. zrobi jednorazowe zakupy, na kwotę powyżej 20 złotych, mógł skorzystać z dodatkowych rabatów oraz zagłosować na wybraną przez siebie, lokalną inicjatywę. Można było wygrać 2 000 zł dla dzieci i młodzieży ze swojej okolicy! Czytaj więcej »
„Tu się sprawdza dorosłość” to ogólnopolski program społeczny mający na celu zmniejszenie dostępności alkoholu dla osób nieletnich. Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy wraz z partnerami zachęca sprzedawców do każdorazowego sprawdzania dokumentów tożsamości u młodo wyglądających osób. Czytaj więcej »
Od czerwca br. w sklepach dostępna jest NESTEA Black Tea z dodatkiem ekstraktu z liści stewii i naturalnymi aromatami. Dotychczas jedynie napoje herbaciane NESTEA z ekstraktem z zielonej herbaty zawierały ten słodzik pochodzenia naturalnego. Wraz z pojawieniem się produktu w sprzedaży, w telewizji rozpocznie się emisja spotu podkreślającego naturalny charakter składników NESTEA. Czytaj więcej »
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka ruszyły z trzecią edycją „Żetonomanii”. Jest to promocja skierowana do klientów detalicznych, którzy zakupią parówki „Paryżanki”. Podobnie jak w poprzednich edycjach, żetony znajdują się w opakowaniach MAP o wadze ok. 1 kilograma. Po zebraniu 10 żetonów, można zamienić je na bony premiowe Sodexo o wartości 10 złotych. Czytaj więcej »
11 czerwca, na całym świecie, miała miejsce premiera filmu 1000 LAT niezwyczajności, najnowszej odsłony kampanii Za życie niezwyczajne, opracowanej przez Wieden+Kennedy dla Finlandia® Vodka. Film w oryginalny sposób prezentuje unikalny świat marki, która inspiruje ludzi do zrywania z rutyną. Kojarzona z najwyższą jakością Finlandia® Vodka po raz kolejny zaprasza konsumentów w... Czytaj więcej »
Delecta i Bakalland zapraszają konsumentów do współtworzenia „Wielkiej Księgi z Wypiekami”. Do końca lipca potrwa akcja promocyjna pod hasłem „Festiwal Wypieków”, podczas której zostanie wybranych 100 najlepszych przepisów na słodkie ciasta i ciasteczka. Nagrodzone receptury oraz związane z nimi historie i anegdoty złożą się na książkę kulinarną, która trafi na... Czytaj więcej »
Podczas tegorocznego lata gwiazdą marki Cukier Królewski będzie rodzina cukrów trzcinowych. Tradycyjnie już w okresie wakacji miłośnicy kulinariów będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody w promocji konsumenckiej. Dodatkowo marka Cukier Królewski jako partner akcji „Kino na leżakach” towarzyszyć będzie bezpłatnym pokazom filmowym, częstując orzeźwiającą lemoniadą prosto z... Czytaj więcej »
Desperados nieustannie podąża za swoim konsumentem i zmienia się, by wciąż go inspirować i zaskakiwać. Marka znana ze swej niepokornej, imprezowej natury, sezon letni otwiera nowym wariantem – DESPERADOS NOCTURNO. To światowa premiera i specjalny smak dedykowany na polski rynek. Czytaj więcej »
Tyskie Radler to połączenie goryczki Tyskiego Gronie ze smakiem świeżych cytryn, pojawiło się na rynku z początkiem sezonu. Z najnowszego filmu reklamowego piwosze dowiadują się, że ta nowa odmiana Tyskiego gwarantuje prawdziwie rześkie orzeźwienie. Najświeższy spot jest doskonałym przykładem zabawy konwencją i wykorzystania poczucia humoru. Czytaj więcej »
W czerwcu rozpoczął się nowy etap kampanii outdoorowej marki Bosman „Moje życie. Moja pasja.”. Ambasadorem marki został Aleksander Doba – polski podróżnik, pierwszy człowiek na świecie, który samotnie przepłynął kajakiem przez Atlantyk. Za swoją wyprawę został uhonorowany tytułem Podróżnika Roku amerykańskiej edycji magazynu National Geographic. Czytaj więcej »
W poniedziałek 22 czerwca 2015 r. rusza w telewizji kampania sponsoringowa “Run Zero”. Jedyny bezalkoholowy radler na rynku, Warka Radler 0,0%, zaprasza do udziału w imprezie, którą marka będzie sponsorować już po raz drugi. “Run Zero” - pełna radości impreza biegowa w duchu zespołowej zabawy, odbędzie się w Gdyni 30 sierpnia 2015 r. Czytaj więcej »
Ruszyła atrakcyjna promocja konsumencka obejmująca wszystkie napoje marki Rockstar Czytaj więcej »
Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył całkiem nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie. Czytaj więcej »
Od tygodnia możemy oglądać markę Apart Natural w telewizji i w internecie. Do końca lipca będzie trwać kampania reklamowa, która ma na celu zwiększenie świadomości marki. Kreacje skupiają się na serii preBIOtic. Tematem przewodnim jest Równowaga Biologiczna Skóry. Czytaj więcej »
Od 15 do 19 czerwca we wszystkich restauracjach McDonald’s z ofertą śniadaniową, w godzinach od 7:00 do 8:00 na gości czeka kanapka McMuffin Farmerski, zupełnie za darmo bez konieczności zakupu żadnego dodatkowego produktu. Czytaj więcej »
Akcja najnowszego spotu rozgrywa się w kolorowym parku linowym. Jego bohaterowie to młoda, rezolutna reporterka oraz jej pełni energii rówieśnicy. Dziewczynka chcąc upewnić się co ma w sobie Kubuś Play zapytała szalejących na linach i ściance wspinaczkowej kolegów. Na pytanie reporterki chłopcy jeden po drugim z radością wykrzykują witaminy Aaaaaaaaa, Ceeeeee i Eeeeeee! Czytaj więcej »
Familijne, najbardziej rodzinna marka wafli i ciastek w Polsce, szczególnie w miesiącach letnich zrealizuje szereg działań skoncentrowanych w miejscu sprzedaży. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...